Podczas webinarium omówione zostały strategie motywacyjne, jakimi mogą posługiwać się nauczyciele zarówno
w klasie tradycyjnej, jak i wirtualnej. Przedstawiciel wyd. Edilingua podkreśla zależność między zaangażowaniem emocjonalnym uczniów, a jakością zdobywanej wiedzy. Uwypukla rolę grafiki i wideo w nauczaniu. Kładzie również nacisk
na charyzmatyczne prowadzenie zajęć oraz nieustanne angażowanie uczniów w przedstawiany temat.
Prowadzący: Leonardo Masi:
Nato a Firenze, ha un dottorato in Slavistica e una laurea al Conservatorio in chitarra classica. E’ traduttore di letteratura polacca in italiano, nonché autore di alcuni studi sui rapporti culturali fra Italia e Polonia e sulla canzone d’autore.
Inoltre è un animatore culinario (con Alfredo Boscolo ha pubblicato nel 2016 il libro “Kuchnia Dantego”). Attualmente coordina il Dipartimento di Italianistica all’Università Cardinale Stefan Wyszyński di Varsavia.